Wednesday, March 31, 2010

knp kau berubah???

aku syg ko...
tp nape ko buat aku mcm ni...???
dl ko pnh janji dgn aku....
nak bina hidup baru same2 bl tiba tahun baru 2010...
tp....
apa yg dah blaku....
ko dah lupa janji2 ko....

ingt lg x....
kite knl scr x sgaja.....
krn DIA aku knl ko....
mula-mula kita bgaduh...bmusuh smpai nak bunuh mmbunuh...
sbb ape...?
sbb kite tlalu pcaya kat mamat bangang tu kan??
krn dia kita bgaduh...
tp krn dia gak la kita bkawan smpai ke ari ni...

aku bsyukur kita ditemukan...
ko n aku ade byk psamaan...
mslh ko n mslh aku hmpir same wlaupun x srupa...
n kita mula bkongsi cerita....
suka duka kita same2 harungi...

kite same2 hilang keja...n jd pganggur terhormat....hehhehehe
n ketika itulah kita mula mgukir janji...
utk mcari duit same2....
wat biz same2...
plan kite pd mulanya nak jual nasi lemak kan...???
hhehehehe...
kelakar....mcm2 kita dah plan...
nak jual nasi lemak pg2 kt dpn umah...
masa tu...kita mmg ssh...
duit smpanan pun dah mkn susut...
tp...plan kite tu lgsg x tlaksana...
dr hari ke hari tangguh...semuanya tnggl kngn...

now....ko smkn brubah...stlh ko kembali pd family ko...
aku tmph hepy...wlaupun ade sdkt prasaan kcewa bl janji2 kita x ttunai...
ko berubah dgn pantas...tnpa aku sedari...
aku tlh dtingglkn....
now ko dgn khidupn ko...
n aku dgn khidupn aku....
ko dah dpt kembali apa yg ko tgglkn dl...
tp aku...xde ape2....
hnya ank aku yg mnemani aku...

aku syg ko....itu x dinafikan...
ko mmg baik...n ko satu2 ye kwn yg aku ade...
tp smpai bl aku nak bgantg pd ko...
aku plu mcari khidupn aku sdiri...
aku dh byk thutang budi dgn ko...x tbayar rasanya...

krn tlalu byk ko tabur janji...n 1 pun ko x tunaikan...
aku tpaksa pergi...demi sebuah kehidupn yg lbh tjamin masa dpn aku n ank aku....
aku doakan ko bahagia bsama family ko n kerjaya baru ko...

maafkn aku....

No comments:

Post a Comment