Tuesday, December 7, 2010

DISEMBER.....

salam semua...

telah lama aku x menulis di sini...hampir 5 bln aku menyepikan diri...terlalu sibuk dgn kehidupan ku bsama permata hati ku...
kini....aku kembali ke negeri asal ku...bersama-sama impian dan harapan ku yang baru...ku tinggalkan segala-galanya di sane...terlalu banyak kenangan pahit yg telah aku ciptakan...terlalu banyak pengalaman yg menyakitkan...tetapi amat bermakna kpd diri ku...
aku kembali ke sini...mencari kehidupan yg baru...msh lagi ditemani oleh permata hati ku yg amat ku sayangi...hanya dia yg menyayangi diri ku...hanya dia yg sll menemani diri ku di kala aku gembira ataupun bduka...hanya dia yg sll memimpin tangan ku...n kerana dia aku mjadi semakin tabah dlm menghadapi hari-hari ku...krn dia aku jd lbh kuat dlm meniti pjalanan hidup yg bliku ini...dia byk myedarkan aku betapa bertuahnya aku krn mmpunyai seorang anak yg amat menyayangi diri aku...

MUHAMMAD ADLY SYAHMY....dialaha segala-galanya dlm hidup aku...

tahun 2010 sudah hampir ke penghujungnya...tlalu byk kenangan manis n pahit yg tlh tercipta...semuanya ku simpan di dalam ingatan...jadikan sbg kenangan yg cukup bermakna...
aku perlu mjadi setabah yg mungkin...aku perlu kuat dr sebelum ini...aku perlu mjadi lebih matang...aku perlukan perubahan pd diri ku sendiri...

aku akan buktikan....!!!!

No comments:

Post a Comment