Wednesday, December 8, 2010

KAU DAN AKU ....!!!


kau dan aku punya rasa

dulu kau pernah terluka

pernah merasa kecewa

aku pun begitu jua...


kita ditemukan tanpa diduga

setelah sama-sama menderita

kau hadir saat ku berduka

kau berikan ku sinar bahagia..


kau dan aku punya rasa

rasa yang sangat berbeza

sehingga terciptanya sebuah cinta

kau menyayangi ku seadanya...


CORUS....


kini...setelah semuanya telah bermula

halangan datang bertimpa-timpa

cuba ditempoh walau tersiksa

hingga menggoyahkan cinta kita...


kenapa kita

yang perlu diduga sebegini rupa

salahkah kita bercinta

andai ini buat kita bahagia....

kau dan aku punya rasa....

yang sama....




Lagu nie aku ciptakan khas utk sseorang yg amat aku sayang...
n aku pun tahu dia pun sayangkn aku seadanya...
moga cinta antara aku dan dia...akan bersatu...
amin...

No comments:

Post a Comment